Veelgestelde vragen
Bestellen, betalen en bezorgen
Hoe kan ik bestellen
- Ga naar het product van je keuze.
- Klik op de button ‘In winkelwagen’.
- Je kunt verder gaan met andere producten bestellen of naar de winkelwagen gaan (zie de winkelwagen-icoon).
- Controleer de winkelwagen en klik op ‘Afrekenen’ om naar het afrekenscherm te gaan.
- Vul jouw gegevens in, eventueel (wanneer van toepassing) een ander afleveradres, de gewenste verzendmethode en kies de betaalmethode. Daarna kun je nog aangeven of je ook de mailing met aanbiedingen wilt ontvangen en dien je akkoord te gaan met de voorwaarden. Daarna klik je op afrekenen.
- Je bestelling is nu aan ons doorgegeven en je ontvangt een e-mail met de bestelling ter controle.
- Wij gaan aan de gang om de bestelling in orde te maken. Als het leveren wat vertraging heeft, zullen wij je op de hoogte brengen.
Als je het adres verkeerd hebt ingevuld en de bestelling al hebt geplaatst, kun je contact opnemen via info@deconoord.nl. Indien de bestelling nog niet door ons is verzonden kunnen wij dit aanpassen. Als je al een track & trace-code hebt ontvangen, dan is de bestelling door ons al verstuurd.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
Sommige oude producten zijn margegoederen en hierop is de margeregeling van toepassing. Dit staat bij het product vermeld
Verzendmethoden en kosten
Je hebt de keuze uit verschillende Verzendmethoden:
-
Gratis verzenden binnen NL vanaf: € 50,- BE vanaf: € 100,-
- Brievenbuspakket (niet verzekerd) € 4.50 binnen NL
- Pakketdienst Nederland (niet verzekerd) € 6.50
- Aangetekend versturen Nederland € 7,95
- Verzekerd verzenden Nederland € 12,50
- Afhalen bij onze winkel aan de Monnetpassage 19, 7811 DL in Emmen (je krijgt bericht als het klaar ligt)
- Verzending België € 10,00
- Overige landen gaan we aan de hand van de bestelling kijken wat de voordeligste optie is om te versturen. Wij zullen hiervan een offerte toe sturen via email. Je zit dus nog nergens aan vast en kunt zich nog bedenken. Dit is voor jou en ons de voordeligste manier.
Betalen
Wil je het liever handmatig overmaken? Dat kan door het totaalbedrag over te maken naar Deco Noord IBAN: NL42INGB0003591465 Bic: INGBNL2A en onder vermelding van uw bestelnummer.
Als er iets mis ging tijdens het betalen kun je dit doorgeven via info@deconoord.nl en het totaalbedrag overmaken naar Deco Noord IBAN: NL42INGB0003591465 Bic: INGBNL2A onder vemelding van je bestelnummer.
Bezorgen
Wij leveren uit eigen voorraad en versturen iedere dag. De bestelling word bezorgd door Postnl. Zodra de bestelling bij ons weg gaat krijg je die avond of de volgende morgen een track & trace-code via e-mail.
Over het algemeen worden bestellingen de volgende dag geleverd. Helaas is dat niet mogelijk bij drukte bij de postbedrijven. Wij kunnen niet garanderen dat de bestelling de volgende dag wordt geleverd.
Tip: bestel op tijd!
Ruilen en retouren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren
Was een artikel toch niet wat je ervan verwacht had, dan kun je het altijd retour sturen. Kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening. Als het artikel in de originele staat aan ons is terug gestuurd zullen wij u het bedrag van het artikel terugstorten via Sisow.
Graag uw retour aanmelden via de email info@deconoord.nl. Je ontvangt dan van ons verdere instructies.
Ik heb een klacht over mijn artikel
Een klacht over het bestelde product kun je mailen naar info@deconoord.nl onder vermelding van je bestelnummer, je contact gegevens en de klacht over het artikel. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om samen te kijken naar een goede oplossing.
Jouw Account
Hoe kan ik mij registreren voor een account
Indien je nog geen account hebt kun je registreren door op het afrekenscherm onder de factuurgegevens aan te vinken dat er een account aangemaakt moet worden. Je kunt je ook registreren op de Mijn Account pagina. Deze staat in het topmenu.
Na het registreren ontvang je een e-mail met een bevestiging en een automatisch gegenereerde wachtwoord. Deze kun je eventueel aanpassen in Mijn Account.
Hoe kan ik inloggen op Mijn account
Zodra je gaat afrekenen verschijnt er een melding: Terugkerende klant? klik hier om in te loggen. Vervolgens kun je jouw gebruikersnaam of e-mailadres opgeven en wachtwoord. Je kunt ook inloggen op de Mijn Account pagina.
Wachtwoord vergeten
Via Mijn Account kun je bij het onderdeel ‘Inloggen’ klikken op ‘Wachtwoord vergeten’. Je kunt dan of jouw gebruikersnaam of e-mailadres opgeven en klikken op ‘Wachtwoord opnieuw instellen’. Vervolgens ontvang je een reset e-mail. Klik in de e-mail op de link en vervolgens kun je zelf een nieuw wachtwoord opgeven.
Wat staat er in Mijn Account
In Mijn Account (zie ook het topmenu) staan al jouw eerdere bestellingen, adres- en accountgegevens. Je kunt hier ook jouw eigen gegevens aanpassen.
Privacybeleid
Zie hiervoor onze privacyverklaring.